تابلويي كه براي سردرب فروشگاه

تابلوسازي

تابلويي كه براي سردرب فروشگاه يا شركت شما تهيه و نصب ميشود ،شناسنامه كاري شما به حساب مي آيد. بايد حداكثر دقت لازم را داشته باشيد كه مناسب و هماهنگ با لوگو و نام تجاري و صنف مربوطه شما باشد. تابلو هاي تبليغاتي به طور كل شامل تابلوهاي حروف برجسته، تابلو لايت باكس،تابلو نئون پلاستيك ،تابلو چلنيوم ،تابلو كامپوزيت ، تابلوساين،حروف برنجي ،حروف برجسته پلاستيكي حروف استيل ،تابلو ديجيتال،حروف فلزي ،تابلو پلكسي و تابلو فلكسي فيس مي باشد.

اين نوع تابلوها كه امروزه يكي از مدرن ترين و پر كاربرد ترين تابلوهاي تبليغاتي موجود به شمار مي رند ، از دو جزء تابلو كامپوزيت و حروف برجسته چلنيوم تشكيل شده اند. جالب است بدانيد كه چلنيوم در واقع نام نوعي فلز است كه سازندگان اين تابلوها از آن براي ساخت دور حروف برجسته بهره مي گيرند. فلز مذكور در واقع آلياژي است از آلمينيوم كه داراي خاصيت هايي همچون نرمي و براقي سطح است كه افزون بر زيبايي بي نظير آن ، مزاياي ديگري را نيز براي اين تابلو ها به ارمغان مي آورد كه در ادامه به برخي از آن ها اشاره خواهيم نمود.

تابلو مغازه يكي از قديمي ترين روش هاي بازاريابي كسب و كارها بوده است كه با پيشرفت صنعت تابلوسازي، تابلوهاي جديد با بروزترين تكنولوژي هاي جهان در حال ساخت مي باشد.

اساس تبليغ موفق متني چشمگير ،خيره كننده خوانا ،ساده واضح ،روشن و صد البته به ياد ماندني است. اين واقيعت كه فردي كه در خيابان خطرناك مشغول رانندگي است بايد پيام نوشته روي تابلو را ببيند ، بخواند وبه خاطر بسپارد ،بر اهميت ساده و كوتاه بودن پيام بيشتر تاكيد مي كند ، چرا كه در غير اينصورت راننده تمركزش را از دست مي دهد .فقط چند ثانيه فرصت داريد تا چشمان بينندگان را خيره كنيد ،پس چه بهتر كه متن تابلو كوتاه و جذاب باشد . اگر عناصر گرافيكي مي خواهيد استفاده كنيد ،اين عناصر نيز بايد منحصر به فرد ،مرتبط با موضوع ،قابل درك و آسان باشد.

علايم و گرافيك بر روي تابلو مغازه ها براي همه شركت هايي كه براي عابران پياده و عموم قابل مشاهده هستند ،ضروري است.آنها مي توانند يك تصوير ماندگار ايجاد كنند و مشتري را به سمت خود جذب نمايند.

مطمئن باشيد كه با داشتن علامت درست بر روي تابلو فروشگاه مي توانيد پتانسيل فروش خود را افزايش دهيد.

تابلوي مغازه اي كه به صورت غير حرفه اي و بد اجرا شود ،به طور ناگهاني كسب و كار شما را دچار ركود مي كند.

هدف اصلي از طراحي تابلو مغازه ، در تابلوسازي جلب نظر مخاطب  است.كه اين كار توسط سه ابزار اصلي :

رنگ،تصوير و كلمه انجام مي شود. تابلو مغازه امكان رويت كالا و خدمت شما را به صورت شبانه روزي براي مخاطب فراهم مي كنند.

مواردي كه بايد در طراحي تابلو مغازه در نظر گرفت بسيار مهم هستند از جمله اين موارد مهم ميتوان به اصول رنگ بندي در طراحي تابلو اشاره كرد

تركيب رنگها بايد طوري باشد كه در ذهن هر بيننده اي ماندگار شود و با نوع كسب و كار مغايرت نداشته باشد و اصول گرافيكي در آن رعايت شده باشد .

 

منبع : تابلو الماس

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

وبلاگ مقالات مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتابدهنده

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با شتاب دهنده‌ها و مراكز رشد نشان مي‌دهد كه اين مجموعه‌ها از لحاظ اهداف، تأمين مالي و … تفاوت‌هايي دارند.

اگر به فكر راه‌اندازي يك استارتاپ هستيد،

احتمالا دغدغه تأمين سرمايه، تيم‌سازي و انتخاب محلي براي استقرار تيم خواب راحت از چشمتان ربوده است.

ما يك خبر خوب و يك خبر بد برايتان داريم.

خبر خوب اين است كه همه اين موارد را مي‌­توان در اكوسيستم‌­هاي مختلف يك دنياي استارتاپي يافت.

خبر بد اما اين است كه همه اين مزايا، به تنهايي در يك مجموعه يافت نمي‌شود.

ما در اين مقاله به بررسي و مقايسه فضاي كار اشتراكي، مراكز رشد و شتاب‌دهنده‌ها مي‌پردازيم.

در پايان با توجه به شرايطتان مي‌توانيد بهترين مجموعه براي همكاري را انتخاب كنيد.

مراكز رشد

اهداف

بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها با همكاري مراكز رشد به دنبال يافتن اولين مشتريان خود هستند.

به طور معمول، مراكز رشد در حوزه خاصي مانند فناوري فعاليت مي‌­كنند.

دوره زماني

نكته جالب در مورد مراكز رشد، اين است كه آنها به هيچ برنامه­ و يا جدول زماني وابسته نيستند.

در بيشتر موارد، آنها از ? ماه تا يك سال و با چارچوب زماني كلي كار مي‌­كنند.

از آنجا كه آنها به استارتاپ­‌ها كمك مي­‌كنند تا از مرحله ايده به MVP برسند، پيش‌بيني مدت زمان آن دشوار است.

به همين دليل، آنها وقت زيادي را براي استارتاپ‌ها در نظر مي‌گيرند

و مي­‌دانند كه احتمالاً برخي از فعاليت‌ها در طول مسير تكرار مي‌شوند.

تأمين مالي

غالباً مراكز رشد براي مؤسسان تأمين سرمايه انجام مي‌دهند،

اما بندرت پيش مي­‌آيد كه كل هزينه‌ها را بر عهده بگيرند.

سرمايه، متناسب با اندازه مركز رشد و نيازهاي استارتاپ در نظر گرفته مي‌شود.

براي اين سرمايه‌گذاري، بنيان‌گذاران استارتاپ معمولاً موظفند تا ?? درصد از سهام خود را به مركز رشد ارائه دهند.

فوايد

مراكز رشد براي كارآفرينان و تيم‌­هاي پذيرفته شده، ارزش منحصر بفردي خلق مي‌كنند.

نه تنها استارتاپ‌ها براي ورود مجبور به پرداخت هزينه­‌اي نيستند،

بلكه يك فضاي كاري به صورت كاملا رايگان در اختيار آنها قرار مي‌گيرد.

علاوه بر فضا و سرمايه، مراكز رشد استارتاپ‌ها، شبكه گسترده‌اي از مربيان و متخصصين خبره را براي همراهي استارتاپ‌ها در مراحل مختلف رشد در نظر مي‌گيرند.

مراكز رشد به جاي اينكه فقط درگير تأمين كمك‌هاي مالي شوند،

كمك­‌هاي غير مالي نيز به بنيان‌گذاران ارائه مي‌دهند.

 

شتاب‌دهنده‌­ها

اهداف

هدف يك شتاب دهنده استارتاپ مشخص است: آنها به خاطر تسريع در فرآيند رشد استارتاپ­‌ها به وجود آمده‌اند.

عموما استارتاپ‌ها در اوايل چرخه رشد خود مشتري سودآوري ندارند و به همين دليل شتاب دهنده­‌ها با سرمايه‌داران و سرمايه‌گذاران همكاري مي‌كنند.

وجود سرمايه‌گذاران يكي از دلايل اصلي ارزشمند بودن شتاب‌دهنده‌ها براي استارتاپ‌ها است.

هدف يك شتاب‌دهنده، همسو كردن سرمايه‌گذاران با بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها به منظور هم افزايي است، كه نوآوري و رشد سريع را تسهيل مي‌­كند.

دوره زماني

شتاب دهنده­‌ها معمولاً در يك بازه زماني ثابت كار مي‌كنند،

كه هر سال به دو يا سه دوره زماني تقسيم مي‌شوند.

تعداد استارتاپ­‌ها در هر دوره، از ?? تا ??? متغير است،

اما وجود استارتاپ­‌هاي بيشتر در هر دوره، ميزان بودجه موجود براي هر كدام را محدود مي­‌كند.

هر دوره، ?-? ماه به طول مي­‌انجامد و طي آن زمان از استارتاپ‌ها انتظار مي‌رود

تمام فعاليت‌هاي قانوني و مالي خود را به طور كامل انجام دهند،

با شناخت بازار هدف فعاليت‌هاي بازاريابي خود را شروع كنند

و در نهايت به سود برسند.

اساساً شتاب‌دهنده­‌ها سعي مي­‌كنند طي چند ماه، كارهايي را كه معمولاً در يك سال انجام مي­‌شود را به نتيجه برسانند.

پيوستن به شتاب‌دهنده‌ها

اكثر شتاب­‌دهنده­‌ها فقط تيم­‌ها را پذيرش مي­‌كنند،

اما اگر پاي يك ايده ناب در ميان باشد،

تعداد معدودي از آنها براي تأمين سرمايه يك كسب‌وكار بدون تيم نيز مؤافقت مي‌كنند.

تأمين مالي

پيوستن به يك شتاب‌دهنده هيچ هزينه‌اي در پي ندارد.

يكي از بزرگترين مزيت شتاب‌دهندگان نسبت به مراكز رشد و برخي از مجموعه‌هاي ديگر، اين است كه آنها به بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، يك برنامه مدون ارائه مي‌دهند.

برخي حتي با استفاده از ابزارهاي متنوع، امكان دسترسي به اين برنامه را از راه دور در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

علاوه بر آموزش، شتاب‌دهنده‌­ها بسياري از مزاياي مهم ديگر، مانند شبكه گسترده‌اي از سرمايه‌گذاران و كارمندان خبره­ را در اختيار استارتاپ‌ها قرار مي‌دهند.

شتاب­‌دهنده­‌ها، استارتاپ‌هاي پذيرش شده را از مرحله نمونه اوليه تا توليد محصول نهايي و مقياس‌پذيري آن، همراهي و حمايت مي‌كنند.

يك نكته مهم

اكثر شتاب‌دهنده‌­ها، مانند مراكز رشد، در يك حيطه عمومي فعاليت دارند.

اما برخي از آنها حيطه محيط زيست و يا امنيت سايبري برايشان در اولويت قرار  دارد؛

يا حتي علاقه خاصي به شركت­‌هايي كه مؤسس آنها زنان هستند نشان مي‌دهند.

اگر استارتاپ داريد حتما در شهر خود به دنبال شتاب دهنده باشيد،

زيرا اين شتاب دهنده‌­ها، معدني از تجربه و اطلاعات هستند

كه مي­‌توانند آن را به شما منتقل كنند.

فضاي كار اشتراكي

اهداف

هدف اصلي يك فضاي كار اشتراكي، فراهم كردن دفاتر انعطاف­‌پذير و مقرون به صرفه­ براي استارتاپ‌ها و مشاغل كوچك است.

شركت‌هاي بزرگ، اجاره و يا خريد فضاي اداري را بسيار سودمند مي‌­دانند،

اما براي مشاغل جديد، ريسك و بار مالي بزرگي محسوب مي‌شود.

به همين دليل، فضاهاي كار اشتراكي، گزينه جديد و جالبي براي مستقر شدن تيم‌ها يا افراد هستند.

دوره زماني

تقريباً هيچ وقت يك برنامه زماني مشخص، يا برنامه‌­اي كه استارتاپ‌ها هنگام پيوستن به يك فضاي كار اشتراكي دنبال كنند، وجود ندارد.

براي فضاي كار اشتراكي معمولاً اجاره بها ماهانه پرداخت مي‌­شود.

قيمت فضاهاي كار اشتراكي با توجه به تعداد ميز و صندلي و يا عمومي و خصوصي بودن فضا براي هر تيم متفاوت است.

در اكثر مواقع قرارداد بلندمدت استارتاپ‌ها جهت استقرار در يك فضاي كار اشتراكي شامل تخفيف مي‌شود.

پيوستن به فضاي كار اشتراكي

بهترين نكته در مورد فضاهاي كار اشتراكي براي استارتاپ­‌ها، اين است كه هيچ فرآيند ثبت درخواستي براي عضويت وجود ندارد.

هرگاه كه تصميم به استفاده از فضاي كار اشتراكي گرفتيد

كافيست تصميمتان را اعلام كنيد و البته دست در جيب كنيد!

تأمين مالي

نكته­‌اي مهم در مورد فضاي كار اشتراكي، اين است كه استارتاپ‌ها نيز براي كار در اين فضاها بايد هزينه پرداخت كنند.

اما روي ديگر سكه اين است كه بنيان‌گذاران استارتاپ‌ها، مي­‌توانند تمام سهام خود را حفظ كنند.

فضاهاي كار اشتراكي معمولاً در ازاي ارائه خدمات درخواست سهام نمي‌كنند.

فوايد

مانند مراكز رشد و شتاب دهنده‌­ها، فضاهاي كار اشتراكي نيز محيطي دلنشين را فراهم مي‌كنند.

همه آنها قهوه، چاي، و آب رايگان و برخي حتي ميان وعده رايگان نيز دارند.

گرچه فضاهاي كار اشتراكي به بنيان‌گذاران نوپا امكان دسترسي به سرمايه‌داران و مشاوران سرمايه گذار را نمي­‌دهد،

اما در دل اين فضاها فرصت‌هاي همكاري نهفته است.

 اگر شما يك استارتاپ نوپا هستيد

و براي راه‌اندازي كسب‌وكارتان به حمايت نياز داريد،

فضاي كار اشتراكي را انتخاب نكنيد.

اگر يك استارتاپي هستيد كه به ميزان قابل قبولي از توليد محصول رسيده و در مرحله سوددهي هستيد،

فضاي كار اشتراكي يك گزينه عالي براي شما است.

همانطور كه مي­بينيد، استارتاپ‌ها براي تأمين سرمايه گزينه‌هاي زيادي پيش رو دارند.

اين كه آيا شما فقط يك كارآفرين با يك ايده خاص هستيد،

يا يك شركت كاملاً سودآور؛

هميشه گزينه­‌اي براي شما وجود دارد.

نكته اصلي اين است كه تفاوت‌هاي موجود در گزينه­‌ها را بدانيد.

 

مقايسه فضاي كار اشتراكي با ديگر مجموعه‌ها

در مقايسه فضاي كار اشتراكي بايد گفت،

مراكز رشد استارتاپ طرح لازم را به تيم‌­هاي اوليه ارائه مي­‌دهند تا از مرحله ايده به محصول اوليه برسند.

شتاب‌دهنده‌­ها بيشتر با تيم­‌هايي كار مي‌كنند كه به توليد محصول نهايي رسيده‌­اند،

و به دنبال رشدي سريع هستند.

و در آخر اينكه، اگر نيازي به سرمايه‌هاي مادي براي پيشبرد اهداف استارتاپ خود نداريد،

فضاي كار اشتراكي را به طور جدي در نظر بگيريد؛

زيرا آنها بسياري از مزاياي شتاب دهنده­‌ها و مراكز رشد را ارائه مي­‌دهند،

اما از تيم استارتاپ هيچ گونه سهامي درخواست نمي­‌كنند.

آيا تاكنون از شتاب‌دهنده‌ها، مراكز رشد يا فضاي كار اشتراكي استفاده كرده‌ايد؟ چه تفاوت‌ها يا شباهت‌هاي ديگري دارند؟

نظراتتان را با ما در ميان بگذاريد.

مقايسه فضاي كار اشتراكي را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

معرفي انواع لوله پليكا و اتصالات آن

امروزه نقش لوله ها و اتصالات در صنعت ساختماني،بسيار حائز اهميت است.لوله ها از نظر اتصالات ، جنس و كاربرد به چند دسته تقسيم ميشوند.دراين مقاله در ابتدا به انواع لوله ها خواهيم پرداخت سپس به بررسي لوله پليكا ،انواع اتصالاتش و معرفي آن مي پردازيم.

 

لوله هايي با جنس گالوانيزه

 

لوله هاي آهني و فولادي از دو نوع مهم گالوانيزه ،به حساب مي آيند كه لوله هاي فولادي وزن كمتري نسبت به لوله هاي آهني دارند.لوله هاي فولادي براي تهويه گزينه ي مطلوبي به شمار مي آيند و بسيار كارايي دارد هرچند براي امور ديگر فاضلابي نيز كارايي دارد.

 

لوله هاي چدني

 

براي لوله كشي ها بسيار استفاده مي شود و داراي مقاومت قابل توجهي مي باشد.

 

لوله هاي پلاستيكي

mxow_image2.jpg

به چند نوع تقسيم مي گردند

 

لوله هاي PE – پلي اتيلن

لوله هاي PVC – پي وي سي

لوله هاي PP – پلي پروپيلن

در سيستم آبرساني سرد و گرم به علت داشتن آستانه مقاومتي بسيار پركاربرد مي باشند و اتصال اين نوع لوله ها توسط جوش حرارتي صورت مي پذيرد  و در رنگ سفيد در بازار عرضه  و ارائه مي شود .

 

لوله هاي ABS

 

لوله هاي CPVC

 

لوله هاي PB

 

لوله هاي پلي اتيلن

داراي مقاومت بالاتري نسبت به ديگر لوله ها مي باشند و ضخيم بودن پلي اتيلن نيز از ديگر تمايزات اين نوع لوله به حساب  مي آيد.

 

لوله هاي دوسر تخت

 

تعريفي از لوله پليكا (pvc) 

 

به اسم يو پي وي سي معروف مي باشد كه به علت پيشتازان توليد كننده اين فرآيند به پليكا معروف شد.با رنگ طوسي رنگ در ميان مردم بسيار كاربردي محسوب مي شود و خيلي از افراد بر اين تصور هستند كه پليكا جنس اين نوع لوله  به حساب مي آيد در حالي كه نام برند معروف اين نوع لوله مي باشد.مقاومت بالا و عدم خراب شدن در زمان طولاني باعث پرطرفدار تر شدن اين نوع لوله شده است. صنعت آب و فاضلاب بسيار با لوله هاي پليكا مرتبط و وابسته مي باشد و به تنهايي باعث موفقيت اين امرشده است.

 

براي خريد انواع لوله پليكا و اتصالات آن و لوله و اتصالات فاضلاب ، مي توانيد انواع سايت ها را بصورت آنلاين جستجو كرده و با ديدن و مقايسه قيمت ها محصول خود را خريداري بكنيد ، در اينجا ما وبسايت چلونگر كه كالاي  تخصصي ساختماني است  را به شما معرفي مي كنيم كه با مراجعه به آن مي توانيد خريد خوب و مناسبي داشته باشيد.

برندگان جايزه ادبي پوليتزر بخش يازدهم

خريد اينترنتي كتاب – كاواك

آليو كيتريج | اليزابت استروت | مترجم: احسان شفيعي زرگر و سما قرايي | نشر گيسا

رمان آليو كيتريج در نظر ديگران، شخصيتي كله شق، مهربان و اغلب غيرقابل پيش‌بيني دارد. او كه معلمي بازنشسته در شهري ساحلي و كوچك در ايالت مين است، با بالاتر رفتن سنش تلاش مي‌كند تا با تغييرات ايجاد شده در زندگي‌اش كنار بيايد. او زني است كه به باطن زندگي اطرافيانش مي‌پردازد و موفقيت‌ها و شكست‌هايشان را عميقا نظاره مي‌كند. همسر آليو، پيروي فلسفه‌ي رواقي گري است و رابطه‌ي ميان آن‌ها، نه آن قدر متزلزل است كه از هم بپاشد و نه آن قدر مستحكم كه از آن، راضي و خشنود باشند.

دوره‌گردها |  پل هاردينگ | مترجم: مجتبي ويسي | انتشارات مرواريد

پيرمردي بر بستر در آستانه‌ي مرگ است. مرزهاي زمان كه در حافظه‌اش برداشته مي‌شود، او نيز به سوي گذشته‌اي دور رهنمون مي‌شود. هم آنجاست كه پدرش را باز مي‌يابد و از نو در قالب يك نوجوان فرو مي‌رود؛ بازمي‌گردد به زيستي سرشار از شگفتي و رنج…
رمان دوره‌گردها، مكاشفه‌اي قصيده‌وار است در باب عشق، فقدان، و زيبايي سهمگين طبيعت؛ اثري كه در آن واحد، هم مرثيه است، هم مالامال از شور زندگي.

جوخه زمان | جنيفر اگان | مترجم: فروغ تالوصمدي | انتشارات دردانش بهمن

جوخه‌ي زمان، كتابي درباره‌ي تعامل زمان و موسيقي، تاب آوردن و جان به در بردن است؛ درباره‌ي هيجانات و دگرگوني‌هايي است كه حتي با گذراترين نقطه‌هاي پيوستگي در سرنوشت انسان‌ها، به جريان مي‌افتند و بالفعل مي‌شوند. اين رمان، اثري زيركانه، تكان‌دهنده و هيجان‌انگيز از يكي از برجسته‌ترين نويسندگان زمان است. روايت يكپارچه و مسحوركننده ي جنيفر اگان، اتفاقات زندگي دو شخصيت را پي مي‌گيرد: بني سالازار، مردي سالخورده كه در گذشته، خواننده‌ي سبك پانك راك و تهيه‌كننده‌ي موسيقي بوده است و ساشا، زن جواني با مشكلات فراوان اما پرشور و اشتياق كه به تازگي به استخدام بني درآمده است.

 

?+

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

بهترين مارك تشك چيست؟ و از كجا بهترين مارك تشك را تهيه كنيم

 

8syf_w3.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است. و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حادتر و شديدتر مي­شود. و لزوم يافتن بهترين مارك تشك ، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي ­خوابي و راه­ هاي افزايش كيفيت خواب تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند.

 و بسته به نوع مشكلات روزمره شخص مورد نظر ، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند. در كنار اين راهكارها ، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد. كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه­ هاي روزمرگي در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين مارك تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده ­اي براي بهبود كمر دردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي ­كنند. يا عده ­اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند تشك kelebek تركيه، تنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به مارك و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي­ پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده ­آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده­ آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است . ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين مارك تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود. استفاده از مموري فوم دار در لايه­ هاي بالاي مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي ­باشد .

يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در مدل spring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برند kelebek است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند. و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي­ توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود.

و توليد بهترين مارك تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست. و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده از جمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي­هاي ظاهري بهترين مارك تشك :

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دلفريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين مارك تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي­توانند به ظاهري ايده ­آل و دلفريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين مارك تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي باكيفيتي ساخته مي­شود. و بسيار پرفروش هستند. اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي ­يابد . به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود.

و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند. و رشد يافتند كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند.

افزايش كيفيت روز افزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد كه تعاريف از بهترين مارك تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­ دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي بهترين مارك تشك:

 موضوع ديگري كه مي­ تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين مارك تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه ­اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي­ ها و … كه باعث مي­ شود. قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد، كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي­ تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است. كه مي­ تواند تعريف مشتري را از «بهترين مارك تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليد كننده ­هاي برندهايي همچون BEST و KELEBEK بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته ­اند هزينه ­هاي حاشيه ­اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند. به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روز افزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

نكاتي مهم درباره باتري موبايل

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.